tiistai 19. helmikuuta 2013

Kengistä..

Aika laillahan mä oon täällä selostanu lasten jutuista ja jostain leipomisista sun muista.
En silti oo pullantuoksuinen mamma joka esiliina lepattaen täällä puuhailee päivät pitkät, tukka nutturalla.
Päätin esitellä mun kengät teille.
Ei voi ainakaan määrällisesti kehuskella, tuskin laadussakaan on vara ainakaan yhtään alemmas mennä.
Kengät on ostettu ja hankittu tarpeeseen, ei komeron perälle koristeeksi.
Niin ja osa, tai varmaan kaikki on ostettu hetken mielijohteesta, kävellen kenkäkaupan ohi,
u-käännös, kauppaan katseleen ja sitten silmiin on osunut joku tietty pari, jotka on niin näyttänyt omilta, että ne nyt on ollut ihan pakko saada.
Heitän aina loppuunkäytetyt tai muuten huonon kengät pois. En säilytä.
En myöskään piä kenkiä millä ei oikeasti ole hyvä kävellä.


Nää punaset tennarit löytyi ihan sattumalta. Oon ihan rakastunu näihin. Onneks nää on niin loppukesästä hankittu, että vielä menee  ainaki ens kesän. Paras yksityiskohta on tietty tuo vetskari, tai itessään ihan vaan punanen väri.

Tämän hetken rönttökengät. Nää laitan jalkaan sadesäällä, ellen laita kumppareita. Näihin menee villasukat, mikä on muute tosi tärkeä ominaisuus mun käyttökengissä, jotka ei oo kesää varten hankittu. Nää jalassa kuvittelen aina olevani heppatyttö ja menossa talleja kohti :D

Ainoat saappaat tällä hetkellä, talvikäyttöön. On varmaan turha sanoa, että menee villasukka näihinki, eli ei mitkään biletyssaappaat varsinaisesti, vaikka mistäs kukaan tietäs jos sulla on baarissa villasukat.
Taksijonossa talvella arvostaa sitä, että kengissä on villasukkavara...

Uusin hankinta, Näitä vois hakia toisen parin varmuudeksi. Ei sen enempää varmaan kaipaa esittelyä.

Nää on mun rakkautta ensisilmäyksellä -kengät. Mä kävelin näiden ohi tasaisin väliajoin, palasin hypistelemään. Hyvä etten haistellut ja nuuhkinut niiden nahkaista tuoksua.
Oikiasti mun oli sitten lopulta pakko ostaa nämä. Mä voisin kävellä näillä aina ellen tietäis näyttäväni hieman pölijältä vaappuen lähes 10cm koroilla ja työntäen rumia lastenaunuja tuolla. Sitäpaitsi, näissä tullee jalat kipiäksi jos liian kauan näillä kävelee.

Nää on ehkä eniten herätysostos kengistäni ikinä.
Koroista huolimatta mukavat jalassa, baari/juhlakengät.
On vparemmannäköset jalassa kuin näin kuvattuna. Eikä kannata nyt aatella, että mä oisin joku sellanen joka joka vkoloppu hilluu baareissa, nytkään en oo yli vuoteen käyny missään. Mutta kieltämättä ei tekis pahaa vetästä vaiks nää jalkaan, mustien pillifarkkujen kans, maalata silmät päähän, laittaa vähän kretonkia, musta nahkatakki ja lähtiä bilettään.

Sitten ei pidä myöskään unohtaa näitä perinteisiä ja iiihania Ainoja, joista täällä blogissa olikin jo puhe. Oon oppinu harppomaan näillä pari numeroa liian isoilla klopoilla, niin ettei ne pahemmin edes lonksu jaloissa:D
Yhden pohjalliset niissä vain on kuiteski, vaikka Penahan uhkas ostaa ne toisetki näihi..
Lisäks muute kaapisa löytyy punaset perinteiset kumpparit. Myöskin Penan mulle ostamat, myöskin liian reilut. Onpahan villasukkavara sitte tuplana ^_^


1 kommentti:

  1. Oi, noi saappaat ja "rakkautta ensisilmäyksellä-kengät" on aivan ihanat!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi, kaikki huomioidaan :)